Tuottavuus ja vastuullisuus

Pienempi kulutus

Suorituskykyiset kuorma-autot

Saatavana 160–210 hv:n Tector 5 -moottoreilla (4,5 litraa) ja 220–320 hv:n Tector 7 -moottoreilla (6,7 litraa), jotka on suunniteltu tuottamaan kuorma-autojen tarvitsema teho kaikissa tehtävissä.

Hyväksi havaittujen Tector 5 (4,5-litrainen)- ja Tector 7 (6,7-litrainen) -dieselmoottoreiden rinnalle lanseerattu 6,7-litrainen CBG-moottori käyttää ympäristöystävällisintä kaupallisesti saatavilla olevaa polttoainetta.

Tehoa kaupunkiajoon

Vääntömomentti ja teho on optimoitu kaupunkikäytön tyypillisiin käyttöolosuhteisiin sopivaksi.

Vaihteistot

Manuaalivaihteisto 6 tai 9 vaihteella ja 8-vaihteinen ZF-automaattivaihteisto varmistavat optimaalisen voimansiirron mihin tahansa tehtävään. Saatavilla on myös 5-vaihteinen Allison-automaattivaihteisto.

Luonnollinen ratkaisu ympäristölle

CBG on markkinoiden ympäristöystävällisin polttoaine.

IVECOn uuden 6,7-litraisen CBG-moottorin teho on 220–280 hv.

Ajoneuvon ominaisuudet ovat identtiset dieselversioiden kanssa.

EU:n säätämän poikkeuksen ansiosta 18 tonnin CBG-ajoneuvoille sallitaan kaasukäytön aiheuttamaa omapainon nousua vastaava lisämassa.

Alle 18 tonnin ajoneuvoille on mahdollista rekisteröidä korkeampi kokonaispaino kompensointia varten.

Eurocargo Natural Gas erityisen kotonaan kaupungeissa. Vähäpäästöisyytensä vuoksi sillä voi ajaa rajoitetuilla liikennevyöhykkeillä, ja ajoneuvon hiljaisuus tekee siitä täydellisen yökäyttöön (PIEK Quiet Truck Test -sertifiointi alle 72 dB:n melutasosta).

Kumppani, johon voit luottaa

Vahva ja luotettava

Etu- ja taka-akselit sekä jarrujärjestelmä takaavat mekaanisen luotettavuuden ja suorituskyvyn pitkällä aikavälillä.
• Paineilmatehosteiset nestejarrut 6–10 tonnin malleissa
• Paineilmajarrut 11–19 tonnin malleissa
• Kaikissa 4x2-versioissa on levyjarrut vakiona.

Moottorijarrutus

Pakokaasuläppä auttaa parantamaan moottorin jarrutustehoa (jolloin se parantaa ajoneuvon kokonaisjarrutuskykyä).

Sähköisiä ja hydraulisia hidastimia saatavana lisävarusteena

Ilmajousitukset

Elektronisesti kontrolloitava ilmajousitusjärjestelmä (ECAS) pitää ajoneuvon korkeuden vakiona kuormasta riippumatta, jolloin ilmajousitus voidaan asentaa joko vain taka-akseliin tai molempiin akseleihin.