Kun ajoneuvossa on aktiivinen Connectivity Box, se lähettää jatkuvasti tietoja IVECOn käytettävyyden seurantajärjestelmään, joka analysoi ajoneuvosi ja joidenkin niiden osien, kuten akun, suodattimien, jarrupalojen ja jarrujen, reaaliaikaista tilaa. Jos järjestelmä havaitsee poikkeamia, se lähettää ennakoivan hälytyksen IVECO Customer Uptime Center -asiakaspalvelukeskukseen, joka ryhtyy asianmukaisiin toimiin mahdollisen vian estämiseksi.
Jos ajoneuvossa havaitaan poikkeama, joka voi aiheuttaa odottamatonta seisonta-aikaa, IVECOn Customer Uptime Center -asiakaspalvelukeskus ottaa ennakoivasti yhteyttä lähimpään IVECO-huoltokeskukseen, joka lähettää sinulle viestin huoltotarpeesta.
IVECO-huoltokeskus voi luvallasi muodostaa etäyhteyden ajoneuvoosi kerätäkseen lisätietoja ongelmista, jotta se voi varata tarvittavat varaosat ja työkalut etukäteen, mikä lyhentää korjaamokäyntiä.
IVECOn Customer Uptime Center -asiakaspalvelukeskus sijaitsee Torinossa. Sen 80 asiakaspalvelijan tiimi vastaa yhteydenottoihin viipymättä 10 kielellä ja hoitaa yhteydenpitoa myös IVECOn huoltokeskusten suuntaan kieliongelmien välttämiseksi.
Ajoneuvojen hallinta- ja seurantapalvelumme on vähentänyt odottamattomia seisonta-aikoja 20 %.
IVECO Remote Assistance -etätuki hoitaa vianmäärityksen ennen korjaamokäyntiä, vähentää seisonta-aikoja ja tehostaa korjausten hallintaa.
Etätukipalvelu ja Over-the-Air-toiminto voivat jopa ratkaista joitakin ongelmia täysin etäyhteyden kautta, jotta voit palata nopeasti tien päälle.
IVECO Remote Assistance -etätukipalvelun avulla IVECO-huoltokeskukset voivat muodostaa etäyhteyden ajoneuvoosi ja tarkistaa sen vikahistorian, seurata ajoneuvon parametreja, muokata asetuksia ja tehdä ohjausyksikköön Over-The-Air-etäpäivityksiä.
Jos annat suostumuksesi, IVECOn huoltokeskuksen huoltohenkilöstö tai teknikko voivat muodostaa yhteyden ajoneuvoon PIN-koodilla ja ratkaista mahdolliset ongelmat etäyhteydellä, jotta pääset nopeasti takaisin tien päälle.
Etätukipalvelun avulla IVECO-huoltokeskuksen teknikko voi myös varata korjausta varten tarvittavat varaosat ja työkalut etukäteen, mikä minimoi korjaamokäynnin keston.
Uuden IVECO Over-the-Air -palvelun avulla voit päivittää ajoneuvosi ohjelmiston itse silloin kun sinulle sopii. Tämä ratkaisu säästää aikaa huolehtimalla ajoneuvosi päivityksistä ja suorituskyvystä ilman korjaamokäyntejä.
IVECO Over-the-Air -etäpäivitykset pitävät kalustosi tehokkaana ja tuottavana. Tämä ominaisuus on saatavilla kaikkiin Daily-ajoneuvoihin ja IVECO WAY -malleihin, joissa on aktiivinen connectivity box. Helppokäyttöinen palvelu mahdollistaa nopeat ohjelmistopäivitykset ilman korjaamokäyntejä. Päivityksen voi ladata ja asentaa missä ja milloin tahansa, ja se vaatii vain muutaman minuutin pysähdyksen.
Saat tiedot päivityksistä, kun olet rekisteröinyt ajoneuvoihisi liitetyn IVECO ON -tilin. Päivitykset voi asentaa infotainment-järjestelmällä tai IVECO Easy -sovelluksella.
IVECO tarjoaa ratkaisut, jotka pitävät ajoneuvosi tien päällä. IVECOn Customer Uptime Center -asiakaspalvelukeskus palvelee ympäri vuorokauden viikon jokaisena päivänä 36 Euroopan maassa.
Assistance Non-Stop -palvelu
Tukenasi kellon ympäri
KOLME TAPAA OTTAA YHTEYTTÄ NON-STOP ASSISTANCE -TIEPALVELUUN
Ajoneuvon vikaantuessa voit ottaa yhteyttä IVECOn Non-Stop Assistance -tiepalveluun kolmella tavalla:
• soittamalla ilmaisnumeroon 0080048326000
• jakamalla ajoneuvon sijainnin yhdellä napsautuksella telematiikkajärjestelmän välityksellä
• IVECO Non-Stop -sovelluksella.
Customer Uptime Center
Non-Stop Assistance -tiepalvelun takaa 80 asiakaspalvelijan tiimi, joka vastaa yhteydenottoihin välittömästi 24 kielellä. Asiakaspalvelijat voivat myös hoitaa viestintää IVECOn palvelukeskusten kanssa kieliongelmien välttämiseksi. IVECO Customer Uptime Center -asiakaspalvelukeskus ilmoittaa viasta sinua lähimmälle IVECO-huoltokeskukselle. Asiakaspalvelukeskus pitää sinut ajan tasalla korjausten edistymisestä ja varmistaa, että saat ajoneuvosi takaisin käyttöön mahdollisimman nopeasti.
IVECO NON-STOP -SOVELLUS
IVECO Non-Stop -sovellusta voidaan käyttää hätätilanteiden lisäksi myös ajoneuvojen korjauspalveluiden varaamiseen.
Mutta jotakin odottamatonta voi aina tapahtua, ja kun niin käy, tilanne on selvitettävä nopeasti.
Jos jotakin sattuu, IVECO pitää huolen sekä kuljettajasta että ajoneuvosta ja hoitaa ajoneuvosi takaisin tien päälle mahdollisimman nopeasti.
IVECO TOPCARE on premium-luokan tiepalvelu, joka on saatavilla kaikille IVECO WAY -ajoneuvoille, joissa on connectivity box. Palvelu auttaa sekä ajoneuvoa että kuljettajaa odottamattoman sattuessa.
IVECO TOPCARE on huolto- ja majoituspalvelu, joka vaatii aktiivisen connectivity boxin maantieteellisellä paikannuksella*.
PIKAKAISTA
Kun saavut korjaamolle, IVECO Customer Uptime Center -asiakaspalvelukeskus saa maantieteellisen paikannuksen* avulla välittömän ilmoituksen, että ajoneuvon vika on korjattava ensi tilassa. Asiakaspalvelukeskus on suoraan yhteydessä yli 1 600 IVECO-huoltopisteen verkostoon kaikkialla Euroopassa ja palvelee vuorokauden ympäri.
Ilmoitus käynnistää automaattisesti varaosien toimituksen ja tilaa diagnostiikka-asiantuntijat tarkastamaan ajoneuvon, jotta se olisi mahdollisimman vähän aikaa pois liikenteestä. Sinut myös pidetään ajan tasalla korjauksen tilanteesta.
MAJOITUSPALVELUT
Jos korjaukset kestävät odotettua kauemmin ja olet kaukana kotoa, palvelu kattaa hotellimajoituksen, ateriat, kuljetukset ja pysäköinnin. Palvelu sisältää myös terveydenhoidon, jos kuljettaja sairastuu.
* TOPCARE on saatavilla raskaille ajoneuvoille, joissa on connectivity box ja joille liitettävyyspalvelujen käyttö on hyväksytty. Palvelu sisältyy 2XL- ja 3XL-huoltosopimuksiin kolmen vuoden ajaksi.
IVECOn tehtäväsi mukaan räätälöidyt huolto- ja korjaussopimukset tekevät sähköajoneuvojen käytöstä kannattavaa ja stressitöntä. Tarjoamme myös pidennettyjä takuita.
Pidä sähköajoneuvosi moitteettomassa kunnossa.
IVECOn tehtäväsi mukaan räätälöidyt huolto- ja korjaussopimukset tekevät sähköajoneuvojen käytöstä kannattavaa ja stressitöntä. Tarjoamme myös pidennettyjä takuita.
IVECOn laajennettu takuu kattaa valintasi mukaan Driveline-, Driveline Plus- ja Full Repair -huoltosopimusten elementit.
Laajennettuun takuuseen kuuluu myös ympärivuorokautinen tiepalvelu.
Kysy lisätietoja ajoneuvollesi saatavilla olevista palveluista jälleenmyyjältäsi ja valitse sinun yrityksellesi paras sopimus.