Saitko Over The Air (OTA) -kampanjaa koskevan sähköpostiviestin etkä tiedä, miten toimia?
Oletko kiinnostunut huolto- ja korjaussopimuksistamme?
Kun ostat IVECO-ajoneuvon, voit tilata huolto- ja korjaussopimuksen ottamalla yhteyttä IVECO-jälleenmyyjääsi, jolta saat parhaan tarjouksen. Voit etsiä lähimmän jälleenmyyjän tästä.
Etsitkö IVECO-mainostuotteita?
Saat lisätietoja IVECO Collection -myymälästämme. Nähdään siellä!
Tarvitsetko ajoneuvon käyttöoppaan?
Käyttöopasta voi tarkastella ja se voidaan tallentaa IVECO Easy Guide -sovelluksella, joka on saatavana sekä iOS:lle että Androidille. Ladattuasi sovelluksen älypuhelimeen ja syötettyäsi ajoneuvon alustanumeron (VIN) voit valita käyttöoppaan kielen ennen oppaan lataamista. Jos ajoneuvon malli on vanha eikä sovellus tunnista alustanumeroa, ota yhteyttä johonkin liikkeistämme niin saat apua käyttöoppaan paperikopion tilaamiseen.
Haluaisitko tietää lisää tiepalvelustamme, joka tunnetaan nimellä "ANS – Assistance Non Stop”?
Jos ajoneuvo rikkoutuu, voit ottaa yhteyttä IVECO Assistance Non-Stop -palveluun kolmella tavalla:
• soittamalla ilmaisnumeroon 00800 48326000, joka vastaa ympäri vuorokauden vuoden jokaisena päivänä
• ilmoittamalla ajoneuvon sijainnin yhdellä napsautuksella sisäänrakennetun telematiikkajärjestelmän avulla
• käyttämällä IVECO Non Stop -sovellusta: apu on vain napsautuksen päässä!
Etkö löytänyt vastauksia kysymyksiisi? Onko sinulla meille asiaa? Täytä alla oleva lomake niin otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian.
Kysymykseesi on ehkä jo vastattu. Hae usein kysyttyjen kysymysten luettelostamme.
Kerro, kuka olet, ja auta meitä näyttämään sinulle sopivaa sisältöä.
Myyntiosaston edustaja → | Rahoituspalvelut → |
Myynninjälkeiset palvelut → | |
Asiantuntija-alue → | Muut → |