Tuottavuus ja vastuullisuus

Luonnollista tehoa biokaasumoottorilla

Laaja biokaasumoottoreiden valikoima mahdollistaa puhtaan ja hiljaisen toiminnan kaikissa käyttökohteissa.

Cursor xC13 NP

Moottorin 12,9 litran tilavuus, parannettu palamisprosessi ja 90 kg kevennetty paino pitävät huolen siitä, että se on jopa 10 % polttoainetehokkaampi myös kaukoliikenteessä.
Moottori tuottaa suuren vääntömomentin pienellä pyörimisnopeudella, mikä mahdollistaa harvemman perävälityksen.

Cursor C9 NP

Suunniteltu monenlaisiin tehtäviin, kuten kaupunki- ja alueelliseen jakeluun, jätekuljetuksiin ja rakennustyömaiden logistiikkaan. Optimoitu palamisprosessi ja 8,7 litrainen moottori tuottavat parhaan polttoainetehokkuuden kaikissa olosuhteissa.
Myös uusi Traxon 2 -vaihteisto parantaa suorituskykyä ja vähentää polttoaineenkulutusta, ja peilittömät kamerat parantavat aerodynamiikkaa ja näkyvyyttä ajoneuvon taakse.

Tehokas moottorijarru ja uusi voimansiirto

AS-ohjaamollisissa malleissa on vakiovarusteena uusi tehokas moottorijarru, joka on kevyempi ja tuottaa yli 15 % enemmän jarrutusvoimaa kuin perusmalli. Moottorijarru korvaa useimmissa tilanteissa hidastimen, jolloin polttoaineenkulutus on pienempi.

Uuden sukupolven 17x-taka-akseli parantaa ajoneuvon suorituskykyä ja pienentää polttoaineenkulutusta. Akseli on nyt saatavilla entistä harvemmalla välityksellä ja uudella Traxon 2 -vaihteistolla.

Polttoainetta säästävää suunnittelua

Uudet aerodynaamiset komponentit, kuten uudet peilikamerat, alentavat IVECO S-Way NG:n hiilidioksidipäästöjä, polttoaineenkulutusta ja kokonaiskustannuksia.

Polttoainetta säästävät laitteet

• Älykkäät lisälaitteet (kytkimen ilmakompressori, älykäs laturi ja muuttuvan virtaaman ohjauspumppu) estävät energiahävikkiä kytkeytymällä pois päältä, kun niitä ei tarvita.
• Hi-Cruise 2.0 on uusinta GPS-teknologiaa käyttävä ennakoiva ajojärjestelmä, johon on integroitu kuljettajan avustinjärjestelmiä, kuten eco-roll-toiminto, ennakoiva vaihteen vaihto ja ennakoiva vakionopeussäädin.
• Katon, sivuspoilereiden ja etusiivekkeiden aerodynamiikkaa on parannettu.

IVECO Eco Mode -toimintoa on kehitetty polttoainetehokkuuden maksimoimiseksi.

• Joutokäynnin esto sammuttaa moottorin automaattisesti pitkän tyhjäkäynnin välttämiseksi.
• Rengaspaineen valvontajärjestelmä (TPMS) varmistaa, että ajoneuvon renkaissa on oikeat paineet.
• Alhaisen vierintävastuksen renkaat.

Suorituskykyä pitkillä matkoilla

Toimintasäde jopa 1 600 km
IVECO S-Way Natural Gas on markkinoiden ensimmäinen biokaasukäyttöinen kuorma-auto, joka on suunniteltu erityisesti kansainväliseen kaukoliikenteeseen. Sen LBG-version toimintasäde on enimmillään uskomattomat 1 600 km.

Vakiomallisten vetoautojen LBG-säiliöitä on saatavana neljää kokoa, jotta voit optimoida ajoneuvon toimintasäteen hyötykuormasta tinkimättä.

IVECO S-WAY NG -autoissa käytetään uusimman sukupolven turvallisia ja taloudellisia LBG-säiliöitä: 

• LBG – jopa 1 600 km
• LBG – jopa 1 400 km
• LBG – jopa 1 150 km
• LBG – jopa 800 km

IVECO S-Way -kaasuauto on markkinoiden ensimmäinen biokaasukäyttöinen kuorma-auto, joka on suunniteltu erityisesti kaukoliikenteeseen. Sen 4x2 LBG-version toimintasäde on enimmillään uskomattomat 1 600 km. Vihreä ja kannattava ratkaisu, jolla on luokkansa alhaisimmat kokonaiskustannukset.

Uuden IVECO S-Wayn CBG- ja LBG-malleissa on uusia älykkäitä lisälaitteita, kuten kytkinkompressori ja muuttuvan virtaaman ohjauspumppu. Yhdessä uuden sukupolven taka-akselin ja automaattisesti säädettävän ilmastointijärjestelmän Eco-Mode-toiminnon kanssa nämä ominaisuudet vähentävät merkittävästi hiilidioksidipäästöjä ja tekevät IVECO S-Way-kaasuautoista markkinoiden vastuullisimman vaihtoehdon.
Saatavilla on myös uusi laajennettu CBG-valikoima, jossa on nyt saatavilla suuremmat 2 x 135 litran ja 2 x 175 litran CBG-säiliöt ajoneuvon kummallekin puolelle. 190 kg biokaasua tuottaa 710 km:n toimintasäteen

Yksinkertainen jälkikäsittelyjärjestelmä

Pitkittäinen kolmitiekatalysaattori ja CBG-hiukkassuodatin ovat kompakteja, kevyitä, hiljaisia ja kaikkien päästöstandardien mukaisia.

Huoltovapaa: järjestelmä ei tarvitse AdBlueta, lisäaineita tai paikoillaan regenerointia.

Järjestelmä on kompakti ja asennetaan alustan sisään, joten se jättää runsaasti tilaa säiliökapasiteetille ja lisäasennuksille, kuten kylmälaitteille, kryogeenisille säiliöille tai työkalupakille.

Erittäin laaja säiliövalikoima

Tarjoamme laajan valikoiman erityyppisiä, -muotoisia ja -kokoisia säiliöitä, joita yhdistelemällä löytyy paras ratkaisu jokaiseen tehtävään:
• Oikean puolen LBG-säiliöt
• Oikean puolen CBG-säiliöt
• CBG-säiliöt ohjaamon takana
• Vasemman puolen LBG-säiliöt
• Vasemman puolen CBG-säiliöt
• CBG-säiliöt alustassa

Pisimmät huoltovälit Öljynvaihtovälejä on pidennetty 90 000 kilometriin ja Cursor XC13:n kaasukomponentteja on muokattu huoltokustannusten minimoimiseksi.