Haluatko tietää, miten CAPITALCLICK APP -sovellus ladataan?
Voit ladata CAPITALCLICK APP -sovelluksen siirtymällä CAPITALCLICK-portaaliin ja napsauttamalla ”Lataa”.
Jos sinulla on ANDROID-laite (esim. Samsung) tai PÖYTÄTIETOKONE, sovellus näkyy suoraan aloitusnäytössä.
Jos sinulla on IOS-laite (esim. iPhone, iPad), saat uuden sovelluksen käyttöösi suorittamalla muutaman lisävaiheen.
Valitse ""Jaa""
Valitse ”Lisää aloitusnäyttöön”
Valitse ""Lisää""
Sovellus näkyy muiden asennettujen sovellusten joukossa
Lisäksi, jos käytät tuen tarjoamaa ”Tallenna salasana” -vaihtoehtoa, kirjautumistietosi pysyvät muistissa.
Voit kääntyä virtuaaliavustajan LEASYn puoleen milloin tahansa ja missä tahansa asiassa. LEASY opastaa sinua sekä portaaliin pääsyssä että sen käytössä. Saat aina vastauksen chattaamalla LEASYn kanssa!
Haluatko ottaa yhteyttä IVECO CAPITALin asiakaspalveluun?
IVECO CAPITALin asiakaspalvelu toimii yksinomaan verkossa osoitteessa www.capitalclick.fineasy.com
Jos tarvitset apua esimerkiksi lunastusasioissa, varkaustapauksissa tai henkilötietojen tai IBAN-tilinumeron muutosasioissa, mene CAPITALCLICKin asiaan kuuluvalle alueelle ja syötä pyyntö ohjeiden mukaisesti.
Näin voit myös seurata pyynnön edistymistä milloin tahansa.
CAPITALCLICKissä voit myös ladata laskuja, tiedotteita, vero- ja sopimusasiakirjoja ja pysyt ajan tasalla käynnissä olevista kampanjoista.
Käytössäsi on myös digitaalinen avustaja LEASY, joka vastaa nopeasti chatin kautta.
Oletko kiinnostunut IVECO CAPITALin tuotteista?
Haluatko tietää käynnissä olevista IVECO CAPITALin kampanjoista?
Haluatko tietää, miten voit rekisteröityä CAPITALCLICK-asiakasportaaliin?
Voit rekisteröityä CAPITALCLICK-palveluun osoitteessa www.capitalclick.it. Käytä rekisteröitymisessä tunnistetietoja, jotka sait tervetuliaiskirjeessä IVECO CAPITAL -sopimuksen aktivoinnin yhteydessä.
Jos tunnukset katoavat, voit noudattaa kirjautumissivulla olevia ohjeita valitsemalla ”Unohtuiko asiakaskoodi?” tai ”Unohditko salasanan?